0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
سوالات متداول

اگر سوالی که مد نظر شماست در این لیست موجود نبود خوشحال میشیم تا از طریق واتساپ با ما در میان بگذارید.

چگونه حساب کاربری ایجاد کنم؟

روی علامت آدمک که سمت چپ بالای صفحه نمایش داده میشود کلیک کنید و سپس روی گرینه ی ورود/ثبت نام کلیک کنید. با وارد کردن شماره ی همراه در دسترستان، پیامک حاوی رمز یکبار مصرف برای شما ارسال میگردد، با وارد کردن رمز یکبار مصرف وارد حساب کاربریتان میشوید.

 
چگونه می ‌توانم سفارش ثبت کنم؟

برای خرید از فلورمارشاپ پس از ایجاد حساب کاربری یا ورود به حساب کاربری خود، کالای مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه نمایید، سپس برای تکمیل سفارش، اطلاعات گیرنده سفارش و آدرس خود را وارد‌ نمایید، پس از انتخاب روش و زمان ارسال، نحوه پرداخت خود را انتخاب نمایید و سفارش خود را تکمیل کنید.

 
آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌ توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

بله، در هر ساعت از شبانه روز میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.

 
آیا امکان تغییر سفارش پس از نهایی ‌کردن سفارش وجود دارد؟

خیر. اماکن ویرایش سفارش و آدرس وجود ندارد. 

 
آیا می ‌توانم مبلغ سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنم؟

بله، شما میتوانید از طریق پرداخت با درگاه در وبسابت فلورمارشاپ، سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

 
ایا امکان دسترسی دقیق به تاریخ انقضای محصولات می باشد ؟

به علت تنوع و تعداد بالای کالا های موجود در سایت امکان ثبت تاریخ انقضا برای هر محصول وجود ندارد. اما فلورمارشاپ برای اطمینان خاطر شما تضمین میکند که در صورتی که تاریخ انقضای کالایی در سایت مشخص نشده باشد، باید بالای 12 ماه تاریخ انقضا داشته باشد و در صورتی که در بررسی با کارشناسان پشتیبانی مشخص شود غیر از این حالت است، کالا از شما دریافت و هزینه تقدیم میگردد.

 
آیا بدون هزینه ارسال می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

بله، اگر مبلغ سفارش شما بیشتر از یک میلیون و پانصد هزار تومان باشد یا جشنواره ای برای آن برگزار گردد، هزینه ارسال شما رایگان خواهد ‌بود.

 
پس از ثبت سفارش چقدر طول می‌کشد تا سفارش به دست من برسد؟

یک الی سه روز کاری بعد از ثبت سفارش، سفارش شما به پست، تیپاکس و یا چاپار تحویل می‌شود.